Subject: Päring
From: "Kliimaministeerium info" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 28 Nov 2024 13:02:12 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Edastame kirja vastavalt kuuluvusele Majandus-ja 
Kommunikatsiooniministeeriumisse.

Teadmiseks: Svetlana Zmud

Lugupidamisega

Kliimaministeerium

From: Assistant DKLex <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, November 28, 2024 11:45 AM
To: Kliimaministeerium info <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Päring

Tere!

Kas Te võiksite palun aidata järgmise küsimuse puhul või ehk öelda, kuhu 
pöörduda?
On olemas Euroopa Parlamendi ja nõukogu määrus (EL) 2017/1369.
Küsimus - kes täpselt peab neid tingimusi täitma?
Näide - Eesti ettevõte ostab kodumasinaid otse tootjalt sellistes riikides 
nagu Itaalia, Saksamaa, Sloveenia, Soome, Hispaania, Prantsusmaa, Türgi ja 
müüb neid edasi ELi riikidesse.
Tolliprotseduurid imporditud kaupade importimiseks ELi territooriumile 
teostab Leedu ettevõte.

Tänan Teid vastuse eest.

-- 

Best regards,

Svetlana Zmud

Assistant of Director

DKLex Group

+37256699907

Our company may rely on your freely given consent at the time you provided 
your personal data to us replying on this email then the lawfulness of such 
processing is based on that consent under EU GDPR 2016/679. You have the 
right to withdraw consent at any time.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.